QUINOA

KARAKTERISTIKE:

♦ Cijeli izvor proteina

♦ Sadrži sve esencijalne aminokiseline

♦ Bogata je vitaminima B kompleksa

♦ Bogata željezom, magnezijem, bakrom i fosforom

♦ Nizak glikemijski indeks

♦ Nizak udio masnoće

♦ Bez glutena

♦ Odličan izvor vlakana


Resetuj varijaciju

Kupite ovaj proizvod i zaradite bodova: 10 - 10

Kupite ovaj proizvod i zaradite bodova: 10 - 10

 Dostava od 24 do 48 sati

 Dostava za Sarajevo u istom danu

 Besplatna dostava za narudžbe veće od 50 KM

QUINOA – BODY&Fit Sports Nutrition – Superfoods

Pure Quinoa – Čista Kinoa je vrlo zdravo, hranjivo jelo i odlična je zamjena za rižu, tjesteninu i krompir. Kinoa ima puno prednosti u odnosu na ostale žitarice. Kinoa ima nizak glikemijski indeks i sadrži puno vlakana, proteina, vitamina i minerala. Konkretno vitamin A, vitamin B kompleks i vitamin E te minerala, željeza, kalija, kalcija, magnezija, mangana, bakra, cinka i fosfora. Kinoa sadrži sve esencijalne aminokiseline. Kinoa sadrži više proteina od bilo koje vrste žitarica. Kinoa je kompletan izvor proteina tj. sadrži sve esencijalne aminokiseline i ima nizak glikemijski indeks, što znači da sadrži ugljikohidrate koji se polako probavljaju i ne diže naglo nivo šećera u krvi. Ne sadrži gluten i dobar je izvor vlakana koja daju osjećaj punoće i poboljšava rad crijeva.

Priprema Kinoe:
Prije kuhanja kinou treba isprati. Vrijeme kuhanja je oko 12 minuta.

Što možete učiniti sa Kinoom:
Ona je dostupna u više različitih stanja kao što su sjemenke, pahuljice, kinoa brašno i takođe kuhana quinoa. Sve ove vrste mogu se koristiti na različite načine u Vašim jelima.

Priprema Kinoa sjemenki:
Dodajte Kinou u kipuću vodu sa malo soli. Smanjite temperaturu i stavite poklopac na šerpu. Kuhati 12-15 minuta sa povremenim miješanjem, zatim je sklonite sa peći i ocijedite. Možete je poslužiti kao prilog sa povrćem i ribom.

Kombinacija:
Stavite maslac i maslinovo ulje u tavu i dodajte na ovo Kinoa sjemenke i isjeckano povrće i pustite da se dinsta na tihoj vatri dok voda ne ispari i dobićete ukusnu kremastu mješavinu. Možete isto tako dodati luk i češnjak za ukusniju aromu.

Kinoa i salate:
Kinoa se može koristiti za salate. Kuhajte Kinou kao što je gore navedeno i dobro ocijedite. Istresite je u zdjelu za salatu i dodajte preostale sastojke kao na primjer: rukolu, zelenu salatu, pinjolu, rajčicu, krastavce, tikvice, lješnjake, limunov sok, so i biber.

Kinoa za doručak:
Kinoa zbog svojih karakteristika je također vrlo pogodna za doručak. Za to možete koristiti sjeme Kinoe i Kinoa brašno za palačinke. Dodajte šoljicu soka od jabuke u tavu i kuhajte dodavajući Kinou. Zatim skinite posudu s vatre i stavite poklopac. Izrežite različite plodove u male komadiće (kao što su maline, jagode i grožđice). Kad je Kinoa kuhana onda možete dodati voće. Možete dodati još cimet i kokosov šećer.

Čista Kinoa je pakovana u praktičnoj ambalaži.

PAKOVANJE: 500gr

SKU: N/A Kategorija: Brend
Težina N/A
Pakovanje

500 grama

Na osnovu 0 pregleda

0.0 prosječno
0
0
0
0
0

Budite prvi i ostavite recenziju za “QUINOA”

Još nema komentara o ovom prozvodu.