BETAINE HCI

Betain HCI

♦ Podrže efikasnost probavnog procesa
♦ Naučno zasnovana ishrana
♦ Pomaže kod povremene žgaravice, nadimanja, podrigivanje, nelagoda i kiselina
♦ Pomaže u unapređivanju probavne efikasnosti
♦ Dodaci prehrani
Bez soje, bez GMO, vegansko, bez orašastih plodova, bez mliječnih proizvoda, bez jaja, halal, 

, ,
Resetuj varijaciju

Kupite ovaj proizvod i zaradite bodova: 69 - 69

Kupite ovaj proizvod i zaradite bodova: 69 - 69

 Dostava od 24 do 48 sati

 Dostava za Sarajevo u istom danu

 Besplatna dostava za narudžbe veće od 50 KM

Betain i njegovi benefiti za zdravlje

Koji su zdravstveni benefiti betaina za zdravlje? Ako ste razmišljali o betainu samo kao o stimulansu prije vježbanja, sigurno će vas iznenaditi njegov pozitivan učinak na zdravlje srca ili jetre.

1.Smanjuje rizik od srčanih bolesti

Previsoka razina aminokiseline homocisteina u krvi može uzrokovati oslabljenu arterijsku propusnost. Betain učinkovito snižava razinu homocisteina, smanjuje rizik od srčanih bolesti i srčanog udara. Na koji način radi? Betain “donira” jednu od svojih metilnih skupina molekulama homocisteina, pretvarajući ih u bezopasnu tvar – metionin. Metionin je aminokiselina koja je bitan dio proteina, povećava proizvodnju leucina i regulira proizvodnju amonijaka.

2. Podržava rad jetre

Pretilost, povećan unos alkohola ili dijabetes su uzročnici taloženja masnih kiselina u jetri. Zajedno s masnoćom mogu negativno utjecati na ovaj aparat. Masnoća je prirodno prisutna u jetri, ali ako je ima previše, može se razviti u bolest koja se zove steatoza ili masna jetra. Istraživanja su pokazala da betain pomaže u razgradnji masnih kiselina i na taj način sprečava njihovo akumuliranje u jetri.

Nadoknadom betaina također se uspijeva povećati razina S-adenozilmetionin, poznatog i kao SAMe. Njegova optimalna razina promiče zdravlje jetre, poboljšava raspoloženje i pomaže pri regeneraciji zglobova.

3. Ima pozitivan efekt na probavu

U želucu postoji prirodno kiselo okruženje koje omogućuje hrani da se pravilno probavi. Ako je okruženje u želucu slabo kiseo, tijelo nije u stanju konzumirati hranu i uzimati potrebne hranjive tvari iz nje. To može uzrokovati kalorijski deficit i povećati rizik od bolesti probavnog trakta.

Klorovodična kiselina, skraćeno HCl, odgovorna je za najveći broj procesa u želucu. Ako je nemate dovoljno, probava vam se može pogoršati. Betain HCl je oblik betaina koji se koristi za povećanje kiselog okruženja u želucu i za pomoć kod višestrukih probavnih tegoba.

 

Benefiti betaina za sportaše

1. Podržava snagu

Posljednjih godina betain je testiran u mnogim kliničkim studijama s ciljem istraživanja njegovog utjecaja na sportaše. Jedna od prvih studija provedena je na Sveučilištu Connecticut 2010. godine. Utvrđeno je da su sportaši koji su uzimali 1,25 g betaina dva puta dnevno povećali snagu za 25%, a mišiće za 20%. Također, potvrđeno je da betain značajno povećava čimbenike koji utječu na sintezu proteina u mišićima u usporedbi s placebom.

Istraživanja su također pokazala da betain ima sposobnost podizanja razine važnih anaboličkih uzročnika dok utječe na razinu kataboličkog hormona kortizola. To dovodi do povećanja snage i izdržljivosti.

Ostala istraživanja su pokazala da je dodavanje betaina pomoglo dizačima utega da naprave više ponavljanja pri izvođenju vježbe bench press, izdrže dulje na kardio treningu ili na trening na sobnom biciklu. Također, sportaši koji sprintaju mogu trčati gotovo 40 sekundi duže od onih koji piju samo vodu. Betain isto tako značajno snižava razinu laktata, što odlaže umor mišića i pomaže sportašima da treniraju intenzivnije i duže.

2. Utječe na rast mišića

Jedna od najnovijih studija usmjerena je na učinke betaina na sportaše provedena je na Sveučilištu Springfield. 6 tjedana su dvije skupine sportaša izvodile periodični program treninga snage. Jedna je skupina primala 1,25 g betaina dva puta dnevno, a druga je skupina primala placebo. Rezultati potvrđuju da je grupa koja je primala betain povećala mišićnu masu za 1,8 kg, a veličinu ruke za 10%. Istovremeno uspijevaju smanjiti tjelesnu težinu za 3 kilograma. Grupa koja je primala placebo nije imala gubitak mišićne mase niti gubitak kilograma.

Suplementacijom betaina se smanjuje i razina dušičnog oksida, čime pomaže u regulaciji volumena stanične tekućine. Ovaj proces potiče “pumpanje” mišića i ukupni rast mišića.Pepsin

 

Pepsin

se stvara u želucu iz svog prethodnika pepsinogena, kojeg luče ćelije poznate kao glavne ćelije, i funkcioniše da pomogne u probavi proteina. Pepsin razgrađuje proteine ​​na njihove komponente aminokiselina.Idealna proizvodnja želučane kiseline je takođe neophodna za održavanje zdrave ravnoteže bakterija u crevima. Prvo, proizvodnja kiselina u želucu sama po sebi pruža zaštitnu barijeru koja čuva želudačno okruženje sigurno. Kao drugo, odgovarajuće razine želučane kiseline dovode do manje preostalih fragmenata hrane koji mogu izazvati neravnotežu u rastu normalne bakterijske flore u crijevima. Postizanje ispravne ravnoteže flore ključ je održavanja pravilne probavne funkcije i općeg zdravlja.

Postizanje pravilne ravnoteže flore ključ je održavanja pravilnog probavnog i općeg zdravlja

Istraživanja takođe sugeriraju da sposobnost tijela za proizvodnju želučane kiseline normalno opada kako starimo. Štaviše, stres i drugi faktori mogu uticati na pravilnu proizvodnju želučane kiseline. Povremene žgaravice, nadimanje, podrigivanje, nelagoda i kiselina u želudcu često mogu biti posljedica toga. Hrana koju jedemo ulazi u želudac kroz jednjak, ili cijev hrane. Na mjestu spajanja jednjaka sa želucem je mišićna struktura poznata pod nazivom donji ezofagealni sfinkter (LES). Kada hrana uđe u želudac radi probave, LES se normalno sužava, sužavajući prolaz između jednjaka i želuca i sprečavajući povratni želudačni sadržaj u jednjak. Glavni pokretač procesa zatezanja sfinktera je prisustvo dovoljne želučane kiseline. Kada se osjeti dovoljno želučane kiseline, LES će se zatvoriti. Adekvatna proizvodnja želučane kiseline je ključan kriterij za pravilno funkcioniranje sfinktera i sprečavanje povratnog stomačnog sadržaja.

Nedavno istraživanje procijenilo je učestalost i uzroke niske razine vitamina B12 u starijih bolesnika. Istraživači sugeriraju da je incidencija smanjenog vitamina B12 u starijih osoba, na osnovu rezultata nekih epidemioloških studija, čak 30-40%. Kada su pogledali moguće uzroke niske razine B12 kod 200 pojedinaca koje su slijedili, otkrili su da nedostatak pristupa hrani-B12 predstavlja 60-70% slučajeva. Drugim riječima, dijetalni B12 uglavnom se odnosi na hranu životinjski proteini. Protein se normalno razgrađuje zajedno sa kiselinom i pepsinom u stomaku. Stoga optimalna proizvodnja želučane kiseline može podržati efikasnost ovog procesa pomažući u oslobađanju vitamina B12 koji je vezan za izvor proteina, ostavljajući ga dostupnim za apsorpciju. Na apsorpciju bezbrojnih drugih hranjivih sastojaka takođe može uticati odgovarajući nivo želučane kiseline i pepsina.

PODPORA ZA PROBAVU: Formuliran sa 648 mg betaina HCI za podršku pravilnim probavnim uvjetima u želucu

VEGETARIJSKA FORMULA: Koristi vegetarijansku kiselinu stabilnu proteazu

CERTIFIKACIJE / KLASIFIKACIJE: Bez soje, bez GMO, vegansko, bez orašastih plodova, bez mliječnih proizvoda, bez jaja, halal, keto

SKU: N/A Kategorije: , , Brend

BETAIN HCI

Sastav Po serviranju (1 kapsula)
Betain HCI 648 mg
Pepsin 150 mg

Na osnovu 0 pregleda

0.0 prosječno
0
0
0
0
0

Budite prvi i ostavite recenziju za “BETAINE HCI”

Još nema komentara o ovom prozvodu.